... no ei kyllä ole!!!
Kaikenlaista tapahtuu, oli loma tai ei, mutta juuri lomalla onkin se vaikeus, että ei tule istuttua koneen ääressä. Tai siis joo, ei se ole vaikeus, sehän on vaan hyvä, mutta blogin pitämisen kannalta se on haitta.
Kävin Heidin kanssa Banksy-näyttelyssä, juhannuskin oli ja meni, mökkiä on rempattu lisää ja vaikka mitä. Pikkupojat kasvavat ja keksivät koko ajan uusia metkuja. Huomenna TYKSissä lääkäri kertoo, miten säde-, sytostaatti- ja hormonihoidot aikatauluttuvat.
Tämän pikaviestin sisältö on kuitenkin kuvataideuutinen. Osallistuin TERAVARNAN abstrakti-aiheiseen kilpailuun ja sain kunniamaininnan Kaari Hilkka Könösen SUMA-kursssilla tehdyistä töistä.
![]() |
Composition Number 3, Sometimes I Remember, 45x45cm, mixed media on plywood,
Tiina Jääskeläinen-Alasaari, 2025
Composition Number 2, Trapped in Silver, 45x45cm, mixed media on plywood,
Tiina Jääskeläinen-Alasaari, 2025
Composition Number 4, Ukraine, 45x45cm, mixed media on plywood,
Tiina Jääskeläinen-Alasaari, 2025




