29 toukokuuta 2024

Jippii!

Oltuani yhteydessä sinne & tänne & muuallekin ja kiukuttuani ja raivottuani itsekseni ja vähän kavereillenikin, ihme tapahtui. Juuri kun olin poistanut kaikki FB-kaverini ja olin aikeissa ottaa muutamia kuvia talteen tililtäni sulkeakseni sen kokonaan, kokeilin vielä viimeisen kerran, saisinko potkittua hamide121314@hotmail.comin pois tiedoistani ja se onnistui!!!

FB:n onko tilisi hakkeroitu -konfiguraatio alkoi toimia ja nyt on taas kaikki ok! Luultavasti tämä johtuu siitä, että oli kulunut tasan kuukausi hakkeroinnista ja sen verran FB ilmeisesti odottaa uskoakseen, että minä olen minä ja vain minä voin käyttä tiliäni.

Erittäin epämiellyttävä ja perusturvaa horjuttava kokemus tämäkin. Tosin huomasin, että tulin toimeen ilman Facebookia. Silti on kyllä tosi kiva olla taas yhteydessä koko FB-jengiin,  jota yritän nyt kovasti koota taas kasaan. On yllättävän vaikea muistaa, ketkä kaikki kuuluivat kavereihin. Joka päivä tulee uusia ahaa-elämyksiä.

 



Tänään menen jalkahoitoon ja perjantaina kampaajalle. Kesälomaan on vielä kuukausi. Argh.